Notesy z logo - skuteczne gadżety reklamowe

Sporo firm, organizacji czy urzędów, jak także kandydaci na stanowisko w trakcie kampanii wyborczych pragną jak najlepiej zademonstrować się potencjalnym klientom czy wyborcom. To również ciekawa propozycja - a na pewno bardzo oryginalna - na prezent dla gości ślubnych, gdy imprezę Młodej Parze sponsoruje lub zaszczyci znana marka Doskonałą formą reklamy jest podarowanie gadżetu charakterystycznego dla danego podmiotu. Świetnym pomysłem jest tu przykładowo notes z logo firmy czy urzedu albo z innym charakterystycznym wizerunkiem wybranym przez zlecającego.



Taki firmowy notes może być stworzony w formacie A5 (idealnym dosłownie do małego plecaka czy torebki) lub również w schemacie A4 (który z łatwością zmieści się w aktówce lub torbie na laptopa). Bardziej ekskluzywną formą zareklamowania się wśród ewentualnych odbiorców są notatniki czy notesy w skórzanej oprawie, które bardzo elegancko prezentują się podczas różnego rodzaju zebrań czy innych spotkań wysokiego szczebla. Mogą być dołączane np do materiałów podczas szkoleń. Notatniki reklamowe dla firm są dostępne również w wersji codziennej - mogą być zarówno w twardej jak i miękkiej oprawie, w zależności od grupy odbiorców. Zależy to też od ilości zamawianych produktów co wiąże się z budżetem zleceniodawcy. Im więcej sztuk do dystrybucji i im liczniejsza grupa ewentualnych klientów, tym prostsza bywa metoda oraz dodatkowo liczba stron notatnika. Jest to również ważny element podczas samego procesu przekazywania takiej formy reklamy do targetowanej grupy.
Źródło: dalej.