Projektowanie kalendarzy

Pierwsze wrażenie na kliencie można zrobić wyłącznie raz. Czy by na pewno? Misją wręczania potencjalnym klientom prezentów jest sprawienie, by w zasadniczych momentach, zastanawiając się nad wyborem kontrahenta, myśleli właśnie o naszej firmie. W tym celu można zdecydować się na zakup różnych gadżetów, takich jak długopis, notes, piłeczka antystresowa czy organizer książkowy.




Dla osób ceniących sobie pozytywne wrażenie, jakie mogą zrobić na klientach kalendarze książkowe są doskonałym wyborem. Niebanalne, użyteczne i zapadające w pamięć. Podczas gdy długopisów można mieć kilkanaście i bardzo szybko zgubić połowę z nich, kalendarz zostaje z nami przez całe 356 dni w roku. Rok, podczas którego klient każdego dnia spogląda na logo naszego biznesu.
Produkcja kalendarzy książkowych skupia się na dostosowaniu do potrzeb klientów oferując spersonalizowane kalendarze i organizery, które stanowią perfekcyjny prezent w znaczącej liczbie sytuacji businessowych. Jest to bardzo oficjalny prezent, z nutą osobistego wpływu. Podarowując klientowi albo pracownikom tego rodzaju upominek okazujemy, że kontakt jest dla nas cenny i że jesteśmy gotowi zainwestować we uzasadniony prezent.
Równie istotne, jak dawanie pozytywnych sygnałów klientowi jest okazywanie pracownikom, że firmie, dla której pracują, zależy na wizerunku i że dba o to, w jaki sposób jest odbierana. Kalendarz książkowy dla firmy, niezależnie od tego, kto ma go otrzymać, potencjalny klient czy obecny pracownik, jest eleganckim i przemyślanym prezentem, który spodoba się i zapadnie w pamięć wielu osobom.
Źródło informacji: http://www.iveno.eu.